Adobe Digital Marketing Summit 2014

Po čtvrté se letos účastním londýnské konference pořádané každoročně společností Adobe – leaderem trhu s nástroji digitálního marketingu. I letos od této akce očekávám ohlášení řady novinek v nástrojích Adobe Marketing Cloud, ale také hodně inspirace ohledně toho, jak se dělá digitál za hranicemi ČR s rozpočty odpovídajícími evropskému či globálnímu trhu.

Obvykle tohle působí nedosažitelně až vesmírně, ale pravda je, že řada problémů, se kterými se setkávám u nás, se řeší všude a pokaždé si odnesu pocit, že se nemusíme za nic stydět. Po pár letech si už totiž dokážu odmyslet nánosy sebepropagace a idealizace dosažených výsledků, protože na konferencích tohoto typu se mohu velmi často s účinkujícími pobavit osobně o temných stranách jejich nablýskaných case studies.

Co mě ale vždy spolehlivě nakopne, jsou rozhovory s nadšenými profíky z Adobe a větších partnerských firem, kteří neúnavně prosazují data-driven marketing u globálních hráčů ve všech možných segmentech trhu. Díky globálně přifouknutým rozpočtům mají více příležitostí zajít až na hranice možností dostupných technologií a nevadí, když občas při výletech za dosud nepoznanými řešeními vyzkoušejí i pár slepých cest. Důležité je, že jsou ochotní se o své příběhy podělit a ušetří mi tak zase několik iterací metody pokus-omyl.

Já bych se zase na oplátku rád podělil o svůj vlastní projekt týkající se metodiky dokumentace a implementace měřicích kódú, kterou jsem měl možnost za posledních pár let vypilovat do něčeho, z čeho dle mého názoru mohou těžit všichni, kdo se snaží udržet vlastní digitální analytiku na uzdě. Získám tak snad potřebnou validaci, zda má smysl s něčím podobným otravovat i mimo projekty v Etneteře.

Mimo obsahovou část konference je tato akce ale také mimořádně kvalitně zrežírovaná show. Můžu se určitě těšit na inspirující a zábavná vystoupení celebrit z jiných branží, na perfektně zajištěnou techniku i na skvělé jídlo a úžasnou párty. Nemohu pominout ani příležitost okouknout hemživý život v Londýně a odskočit si od všednosti zaběhlé rutiny, ačkoliv letos už se mi po těch pár dnech bude určitě stýskat po čerstvě rozšířené rodince.

Z celého summitu EMEA se opět pokusím sesbírat to nejzajímavější do dalšího článku. Stay tuned…


Komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.