Číslo týdne: Open rate 47% nebo click rate 22%? Žádný problém.

Číslo týdne: Open rate 47% nebo click rate 22%? Žádný problém.

Posíláte newslettery? Díváte se na Open Rate a Click Rate? Vsadím boty, že ano. My jsme u jednoho klienta dokázali už přes dva měsíce držet tyhle metriky vysoko nad běžným standardem. Podívejte se sami:

Číslo týdne: Open rate a Click rate

 

Průměrně máme za dva měsíce Unikátní Open Rate na 46.9%, Unikátní Click Rate na 22.5%. Špičky přitom sahají až na bezmála 60% OR a 40% CTR. Ale aby se takové čísla podařilo dosáhnout (a hlavně udržet), je potřeba docela dost práce:

  • dobře segmentovat databázi (vysoká angažovanost)
  • posílat zajímavý obsah (aby zájem neklesal)
  • udělat obsah čitelný i bez zobrazených obrázků
  • správně časovat (pomocí Optimalizace času rozesílky)
  • mít správnou frekvenci rozesílek (u 28.5. je patrný pokles, protože bylo posláno jen 1 den po předchozí)
  • kvalitně doručit (vyhrazená IP adresa s dobrou reputací)
  • neposílat v ČR 🙂

Zejména ten poslední bod je poměrně důležitý. V ČR totiž kraluje Seznam.cz (často je jeho podíl mezi 60-80%) a ten, jak známo, neotevírá obrázky (až na vyžádání). Naopak např. Gmail, který má významný podíl v zahraničních rozesílkách, „otevírá“ e-maily automaticky a tím pádem je potřeba při porovnávání uvedených metrik znát i percentuální zastoupení domén s automatickým stahováním obrázků (a naopak).

Jak jste na tom vy? Budeme rádi, když se o svoje výsledky podělíte v komentářích.


Komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.