Hledáme chytrého e-mailistu

Hledáme chytrého e-mailistu
  1. Spam trap
  2. Segmentace
  3. Trigger
  4. Responziva
  5. Feedback Loop
  6. Autoresponder

Chytáš se aspoň u půlky výrazů? Skvělý, možná jsi náš člověk, pokračuj dál:

Bude se ti hodit, pokud:

  • kóduješ v HTML a CSS krásné a responzivní e-maily
  • máš v malíčku Excel nebo i složitější databáze
  • přemýšlíš o uživatelském zážitku
  • pro lepší účinek používáš personalizaci a segmentaci
  • jsi tak trochu šťoura – testuješ, analyzuješ data a přicházíš se zlepšováky
  • umíš mluvit a psát anglicky, abys mohl/a komunikovat se zahraničními partnery a klienty
  • samostatnost a zodpovědnost ti nejsou cizí, umíš si rozplánovat práci a vlastní plán dodržet
  • nebojíš se jít přímo za klientem a probrat s ním, co ho v newsletterech nejvíc pálí

Není to nutné, ale budeme nadšení, jestliže:

  • dokážeš klientovi navrhout a zprodukovat efektivní e-mailingovou strategii
  • jsi trošku lenoch a tak si některé postupy zautomatizuješ / naskriptuješ (třeba v Rku)
  • znáš základy a specifika online marketingu, copywritingu, analytiky, grafiky a UX

Kromě mzdy se můžeš těšit na:

  • přijetí do rodiny Etnetera Group a možnost sáhnout si na podíl z firemního zisku, který mezi sebou spravedlivě dělíme
  • know-how špičky na českém trhu a možnost e-mailovat do celé Evropy
  • dostaneš odpovídající pracovní náčiní, třeba jablíčkový (nebo jiný) počítač či datový tarif
  • přes 3 druhy kvalitní světové kávy v neomezeném množství (vybírají opravdoví znalci)
  • práci s těmito exoty
  • férové jednání a pevné hodnoty – nepodporujeme Švarc systém a levárny a to samé čekáme od tebe
  • maximální snahu o domluvu – když si zařídíš, aby všechno frčelo, můžeš se sbalit a pracovat dva měsíce třeba z Bali
  • lehce nekorektní humor, dokonce s vlastním tištěnou ročenkou ETN PLESK
  • pracovní prostory hezčí než tvůj obývák

Nečekej u nás:

  • stravenky
  • procesy, nařízení a restrikce
  • odsezenou pracovní dobu od devíti do pěti a prokrastinační zašívárnu
  • vodění za ručičku

Pořád tě to zajímá?

Jsme profíci a hledáme k sobě podobné. Tady jsou hlavní důvody, proč někteří neprošli naším sítem:

  • Chytrý e-mailing neznamená umět odeslat e-mail. Chceme, aby na ten e-mail ve finále uživatel zareagoval (tj. kliknul na web, ideálně nakoupil) – a to už chce mít nějakého fištróna, např. zmáknutou doručitelnost i angažovanost najednou.
  • Aktivní angličtina je klíčová. Používáme zahraniční nástroje, máme zahraniční partnery i klienty, know-how primárně v angličtině. Bez ní to prostě nejde.
  • Stydlíni to mají těžší. O klienty chceme pečovat – voláme jim, píšeme, scházíme se, řešíme spoustu věcí osobně. Oni většinou nekoušou a ty by ses ve schůzkování měl/a cítit komfortně.
  • Děláme všechno poctivě a pořádně. A ukazuje se, že pokud nesdílíš tenhle mindset, nebudeme si dlouhodobě rozumět. „Kupředu, levá“ u nás fakt nefrčí.

 

Myslíš, že jsi náš Chytrý e-mailista? Napiš Míše a zajdi s ní na kafe do našeho vlastnoručně vydesignovaného Hubu.


Komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.