Články, které napsal Lukáš Čech

Adobe Summit EMEA 2018

Adobe Summit EMEA 2018

Začátkem května jsem měl již tradičně (již po osmé) možnost zúčastnit se zdaleka největší akce svého druhu na našem kontinentu změřené na Digitální Marketing. Adobe Summit stále roste a letos se počet účastníků navýšil nad 5.000! To s sebou přineslo i nezvyklý efekt – nepodařilo se mi potkat se ani s některými zástupci našich klientů, […]

Číst více

MeasureCamp Prague 2017

MeasureCamp Prague 2017

Jestli jste v neděli ráno slyšeli ránu, tak to byl kámen, který mi spadl ze srdce potom, co třetí pražský MeasureCamp proběhl věřím celkem se ctí (mezi menší zaškobrtnutí lze počítat opožděná trička a chybějící kávu během Coffee Breaku – jestli víte o něčem dalším, dejte vědět – každý feedback nám pomůže organizaci dále zlepšovat). […]

Číst více

​Adobe Summit EMEA 2017

​Adobe Summit EMEA 2017

​Tak jako každý rok, i letos bylo květnové evropské vydání Adobe Summitu v závěsu za březnovou americkou verzí, která velikostí a významem odpovídá tamnímu trhu. Tím pádem vždy něco z obsahu prosákne na veřejnost a věděl jsem tedy, že jako digitální analytik se mohu těšit zejmnéna na Adobe Launch – kompletně přebudovaný Tag Management, který […]

Číst více

Hledáme digitálního analytika

Hledáme digitálního analytika

Tag Manager Analytics Javascript Konverzní kód UTM tagy Heatmapa Multichannel atribuce Chytáš se aspoň u půlky výrazů? Skvělý, možná jsi náš člověk, pokračuj dál: Náš vysněný kandidát: má nutkavou potřebu komunikovat prostřednictvím dat svá tvrzení opírá o nezpochybnitelná fakta dokáže vysvětlit, proč a jak měřit vybrané interakce dokáže si rychle spíchnout testovací webík a ověřit vlastní návrh […]

Číst více

Adobe Summit 2016

Adobe Summit 2016

Ve dnech 10. – 12. května 2016 jsem měl možnost již po šesté navštívit londýnský Summit Adobe pořádaný každoročně se zaměřením na témata z oblasti digitálního marketingu. Několik posledních let se točil Summit kolem faktu, že traffic z mobilních zařízení neustále roste a že brzy předežene desktop. A letos se to prostě a jednoduše stalo. […]

Číst více

Stopadesátý report z Marketing Festivalu

Stopadesátý report z Marketing Festivalu

Letos se Marketing Festivalu zúčastnili dva členové týmu Etnetera Activate – Lukáš (usměvavý digitální analytik) a Pavel (fousatý nadšenec do e-mailingu). Přečtěte si jejich názory na marketingovou událost roku z Brna. Úvod a organizace Miluju Jindru! Tak a je to venku. Jinak se to prostě popsat nedá (snaha zhodnotit #mktfest konformě by navíc stejně v […]

Číst více

Adobe Summit EMEA 2015

Adobe Summit EMEA 2015

Každoroční evropské vydání konference o produktech Adobe z oblasti digitálního marketingu je opět za mnou. Již po páté jsem se měl možnost – tentokrát pravděpodobně jako jediný zástupce partnerských agentur z České a Slovenské republiky – zúčastnit této skvěle zorganizované události. Naopak účast ze strany našich klientů byla letos nejvyšší (7), i tak ale Češi a Slováci […]

Číst více

Adobe Summit 2014 – ohlédnutí

Adobe Summit 2014 – ohlédnutí

Letošní konference sice neukázala žádné průlomové novinky v produktech, ale ukázala zejména to, že Adobe naslouchá svým zákazníkům a je schopno na takto velikou korporaci jednat nezvykle rychle a obratně. Ostatně nutnost chovat se v současnosti tímto způsobem byla také hlavním tématem konference pod heslem „Reinvention“. Inovace a změny v technologiích a v chování zákazníků totiž […]

Číst více

Adobe Digital Marketing Summit 2014

Po čtvrté se letos účastním londýnské konference pořádané každoročně společností Adobe – leaderem trhu s nástroji digitálního marketingu. I letos od této akce očekávám ohlášení řady novinek v nástrojích Adobe Marketing Cloud, ale také hodně inspirace ohledně toho, jak se dělá digitál za hranicemi ČR s rozpočty odpovídajícími evropskému či globálnímu trhu. Obvykle tohle působí nedosažitelně až vesmírně, ale pravda […]

Číst více