Články, které napsal Lukáš Čech

Etnetera hodnotí Webexpo 2012

Jako firma se zabýváme všemi třemi základními tématy, které letošní WebExpo pokrývalo. Designujeme, vyvíjíme a dohromady s našimi klienty řešíme obchodní výkonnost společných aktivit na internetu. I proto měla naše účast na WebExpu široký záběr – zúčastnilo se osmnáct vývojářů, designérů a konzultantů. V programu byl prostor také pro Jirku Štepána, který v pátek odpoledne […]

Číst více

Víte, co je tag management?

Webová analytika má dnes sloužit převážně byznysu a marketingu. Implementace nástrojů je ale ve větších firmách závislá na oddělení IT. Schopnějším IT oddělením se často ve jménu bezpečnosti a stability vašich webů nebo aplikací podaří významně zpomalit změny zdrojových kódu. Zejména v době, kdy s analytikou začínáte, je to vážný problém, protože nedokážete včas opravit […]

Číst více

Adobe Digital Marketing Summit 2012 – den poslední

Poslední den summitu bývá obvykle lehce ovlivněn faktem, že den předchozí završuje párty s nabitým programem. Tentokrát jsem byl překvapen – podstatná část publika dorazila brzy ráno a zapojení účastníků do přednášek bylo intenzivní. Pokud vás nezajímá příliš mnoho detailů a chcete jen zachytit atmosféru summitu, skočte rovnou na odkazy pod článkem, kde najdete krátké […]

Číst více

Adobe Digital Marketing Summit 2012 – dny další

Druhý a třetí den summitu byl již tradičně určen pro široké publikum zejména z řad klientů Adobe a potenciálních zájemců o jejich produkty v oblasti digitálního marketingu. Letos stejně jako loni je nutné pochválit především skvělou organizaci. Jedinou chybičkou byl výpadek WiFi v úterý dopoledne. Aby organizátoři zajistili kvalitní připojení přednášejícím, kteří ukazovali live dema […]

Číst více

Adobe Digital Marketing Summit 2012 – den první

Adobe se přizpůsobuje trendům a aktuálním pojmům nezvykle svižně. I proto nedávno došlo k přejmenování skupiny produktů, které nabízí tato korporace jako řešení analytiky a optimalizace ve všech oblastech, kde je využívána výpočetní technika. Online Marketing se tedy změnil na Digital Marketing. Aktivity marketérů totiž stále častěji přetékají do nativních aplikací v mobilních telefonech nebo […]

Číst více

Postřehy z GACP Summit 2011

Každoroční povinné setkání firem s nálepkou Google Analytics Certified Partner proběhlo letos čtrnáctého a patnáctého září opět v Kalifornii. Tentokrát však, díky nárůstu počtu účastníků, již nestačila kapacitně budova Googlu a Summit proto proběhl na neméně zajímavém místě – v Computer History Museu, taktéž v Mountain View. První, co bylo na Summitu hodně patrné, bylo […]

Číst více

Omniture Summit 2011 – den druhý

Program byl tak nabitý, že se pořadatelé rozhodli dvě prezentace natlačit ještě před dopolední keynotes druhého dne. Tento tah otestoval oddanost všech zúčastněných, protože večerní párty první den se protáhla do ranních hodin. Morning session V jedné z přednášek se měly probírat detaily ohledně nové direktivy Evropské Unie o ochraně osobních údajů, ve druhé pak Adam […]

Číst více

Omniture Summit 2011 – den první

V minulém roce Et netera posílila svoji nabídku analytických produktů tak, aby mohla oslovit i odrostlejší klienty, jejichž potřeby už nástroje zdarma neuspokojí. Výběr možných nástrojů byl tehdy široký, ale Roman říkal,… Jsme jednoduše přesvědčení, že volba Adobe Online Marketing Suite (dnes už pouze s přídomkem powered by Omniture) byla správná. Devatenáctého a dvacátého května […]

Číst více