​Adobe Summit EMEA 2017

​Adobe Summit EMEA 2017

​Tak jako každý rok, i letos bylo květnové evropské vydání Adobe Summitu v závěsu za březnovou americkou verzí, která velikostí a významem odpovídá tamnímu trhu. Tím pádem vždy něco z obsahu prosákne na veřejnost a věděl jsem tedy, že jako digitální analytik se mohu těšit zejmnéna na Adobe Launch – kompletně přebudovaný Tag Management, který by měl být svižnější, bezpečnější a zejména otevřenější platformou vůči spolupráci třetích stran.

Jako Solution Partner Adobe se v Etnetera Activate letos chceme soustředit na rozšíření kompetencí do dalších řešení od Adobe, protože trend, kterým se jejich produkty udávají je zřejmý. Integrace se prohlubuje a je proto pro zákazníky stále smysluplnější akvírovat více nástrojů a vyřešit tak mnoho existujících potřeb najednou. K Adobe Analytics, Target a Search & Promote, které již dodáváme několik let, chceme prohloubit své znalosti i o řešeních Audience Manager, Campaign či Experience Manager, jejichž funkce se překrývají se záběrem, který nás baví. Dle našeho přesvědčení totiž právě schopnost stavět digitální produkty na základě dat přináší tu nejlepší zákaznickou zkušenost prostřednictvím sjednocené a personalizované komunikace.

Z praxe známe, jak je v digitálním marketingu složité využívání rozličných nástrojů z různých oblastí. Přináší to s sebou komplikované integrace na míru i nutnost ovládat různá uživatelská rozhraní. I údržba formalit kolem smluvních vztahů s různými dodavateli skrývá nemalé náklady. Dává proto velký smysl pokrýt většinu potřeb jedním hluboce integrovaným řešením, kterých na trhu mnoho není. Navíc Adobe často ve studiích konzultačních společností jako Gartner či Forrester dokazuje, že jsou jednoznačným leaderem snad ve všech disciplínách kolem digitálního marketingu.

Není lákavé pominout náročné a nákladné řešení technikálií a mít tak možnost soustředit se na doručení toho, co očekává stále náročnější zákazník? Jako zákaznici přece chceme:

  • doručit libovolné zboží ideálně týž den;
  • doporučit další produkty podle naší nákupní historie;
  • možnost cokoliv změnit on-line – přes nakupované zboží po parametry ohledně dodání či platby;
  • možnost určit si sami námi preferovanou formu komunikace;
  • nebýt obtěžováni nerelevantní reklamou, ale také se necítit jako pod dohledem tajných služeb.

Výčet těchto očekávání se navíc neustále prodlužuje a nedostaneme-li očekávanou péči, máme stále více možností takovou zkušenost ventilovat on-line.

Jako každý rok jsem tedy očekával notnou dávku inspirace a poučení o tom, kam trh směřuje a jak na to reaguje Adobe. Zároveň je pro mě již sedmá účast v řadě vždy příležitostí znovu potkat přátele a udržet si tak kontakty, které nám pomáhají naše partnerství akcelerovat.

Tohle a mnoho dalšího se mi opět podařilo naplnit – a každoroční dávka inspirace mi opět umožnila znovuobjevit chuť k práci.


Komentáře

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.