Analytika pro O2 Czech Republic

Analytika pro O2 Czech Republic

Po dobu, co pro tuto společnost pracujeme, již změnila dvakrát majitele, třikrát název a čtyřikrát manažera digitálního marketingu. Naše společnost však stále zůstává a pomáhá s analýzou chování zákazníků. Díky nám O2 perfektně chápe potřeby návštěvníků a dokáže fantasticky optimalizovat své online kampaně.

Za naší působnosti u tohoto srdcového klienta jsme dodali s řadou nástrojů (Google Analytics, Google Website Optimizer, Adobe Analytics, Adobe Test&Target, Adobe Search&Promote, CrazyEgg, mYx, Soyka, Persoo nebo Silverpop). Zároveň jsme s interním týmem a dalšími dodavateli úzce spolupracovali na designech a vyhodnocování webů, aplikací, kampaní prostřednictvím digitální analytiky, variantních testů, dotazníkových šetření i uživatelského testování.

Zajímavostí je, že se pravděpodobně jedná o nejkomplexnější nasazení Adobe analytics v České republice. Pomáháme O2 vyždímat z tohoto skvělého nástroje maximum.