Analýza dat a datamining

V datech se skrývá skutečný poklad, ale dostat se k němu je náročná práce. My vám s ní pomůžeme.

Při procházení našich služeb jste možná zaregistrovali, že data považujeme za základní stavební kámen naší práce.

Data se prolínají celým online marketingem. Jsou to návštěvy, konverze, klienti, fanoušci na sociálních sítích i přečtené emaily. My pomáháme našim klientům identifikovat a zpracovávat data tak, abychom jim pomohli zlepšit výsledky, které jsou pro ně důležité. Využíváme k tomu expertní techniky a datové modely, které nám poskytují jasná a výstižná vodítka na cestě k úspěchu v online marketingu.

Sloučíme data

Nebojíme se nejrůznějších API, nebojíme se ani bigdat. Spojíme data z emailingu, web analytiky, adwords, CRM a čehokoliv dalšího do logického celku.

Spočítáme, co se dá

Rozumíme zčásti statistice a zčásti strojovému učení. Najdeme v datech zajímavé i překvapivé vztahy. Identifikujeme segmenty.

Dáme tomu smysl

Spojíme data s naším know how o online podnikání a dáme spočítaným modelům a segmentům smysl.


V čem se obvykle hrabeme

Databáze zákazníků či kontaktů

Zlatý důl, který umíme vytěžit. Databáze propojíme s návštěvníky webu a se čtenáři emailů. Dokážeme například:

  • Najít zákazníky, kteří nás zvolna opouštějí či zcela mrtvé duše
  • Roztřídit je dle bonity nebo pravděpodobnosti odezvy
  • Odhadnout jejich zájem o kategorie
  • Připravit "next best offer"
  • Či prostě jen podle jmen doplnit pohlaví a datum svátku

    Návštěvy, navštívené články či produkty

    To je již trochu více dat, ale nebojíme se jich. Bez problémů spočítáme:

    • Segmenty dle zdrojů a chování - například jak identifikovat hledače slev či věrné zákazníky na základě jejich chování na webu.
    • Sestavíme doporučovací algoritmy.
    • Odhadneme demografii na základě toho, co člověk prohlíží a jak se na webu chová.
    • Analyzujeme životní cykly uživatelů. Například jak dlouhá je typická doba mezi prvním zájmem o produkt a nákupem.