Články, které napsal Jiří Štěpán

Velká data, velké peníze. Vše v oblacích

Velká data, velké peníze. Vše v oblacích

Cloudové technologie jsou naprosto magické. Jsou neuvěřitelně mocné. Jsou všudypřítomné. A jsou téměř zdarma. Zejména na začátku, když s nimi experimentujete. Podíváme se ale na to, co se stane pokud si nedáte pozor. Celé to začalo před více než rokem. V rámci Etnetera Group vznikla soutěž podporující hraní si s IoT udělátky. Reportáž z natáčení je […]

Číst více

GDPR z pár jiných úhlů pohledu

GDPR z pár jiných úhlů pohledu

GDPR je tématem dneška a bude tématem i příštího roku. Jako firma podnikající na poli digitálních dat z toho máme radost. Etnetera Activate dlouhodobě prosazuje používání best practices pro práci s osobními daty. Klienty učíme, že nákup databázi se nevyplácí, vedeme je k používání double opt-inů, anonymizujeme web data atd. Věřím, že GDPR pomůže v […]

Číst více

Zkušenosti s náramkem Fitbit Charge HR

Zkušenosti s náramkem Fitbit Charge HR

Update 20.8.2016. Po roce a měsíci nošení se náramek rozpadl. Vypadlo tlačítko a konektor k nabíjení to má také za pár. A jak ukazuje https://www.alza.cz/sport/fitbit-chargehr-black-d2272087.htm, tak v to nejsem sám. Mimochodem Alza má za tyhle zveřejněné statistiky u mně hodně velký palec nahoru. A nyní k původními texu…. Dovolil jsem si sepsat malou recenzi toho, co umí nový […]

Číst více

Gratulujeme. Emailing vám vydělal 434 443,- Kč! Skoro. Možná

Gratulujeme. Emailing vám vydělal 434 443,- Kč! Skoro. Možná

Trocha zamyšlení Vyhodnocování výkonu online kanálů je denním chlebem každého digitálního marketéra. A přesto stále znovu a znovu narážíme na stále stejné otázky a chyby. Velmi dobře jsou patrné zejména u emailingu. Proto jsem si právě tento kanál vzal jako oběť a na konkrétním příkladu a jej rozeberu. Může to vypadat jako zbytečné rýpání se […]

Číst více

Pozadí malé náborové kampaně

Zdá se, že náš přístup k webové analytice klienty baví. A tak defacto stále hledáme posily do týmu. Jenže kde je najít? Situace je tristní, neboť takový dobrý web analytik je něco jako superman. Musí dokázat komunikovat s klientem, pochopit jeho business potřeby a ještě k tomu umět velmi slušně API měřících nástrojů a javascript. V […]

Číst více

Jak přesný je Similar Web?

Jak přesný je Similar Web?

Služba Similar Web se v posledních měsících stala jednou z nejužitečnějších křišťálových koulí, umožňujících odhadnout návštěvnost webů, které nevlastníme. To je velmi užitečné při analýze trhu, odhadech strategií inzerce a dalších bohulibých aktivitách, které jsou denním chlebem online konzultantů. Similar web poskytuje data, která jsou mnohem zajímavější než dříve zhusta používaná Alexa. Lze je použít i pro monitoring návštěvnosti […]

Číst více

Poznámky z konference E-business forum 2014

Poznámky z konference E-business forum 2014

Etnetera sponzorovala konferenci E-business forum 2014 věnovanou, jak název napovídá, primárně online prodeji prostřednictvím eshopů. Pozor, neplést s Ecommerce forum a s konferencí EuroBioForum 2014, která se konala o dva dny dříve a měla stejný twitter hashtag #ebf14. Musím říci, že ač jsem k českým konferencím poměrně skeptický, tahle se mi fakt líbila. Vysokou laťku nasadila […]

Číst více

Personalizace eshopu – cesta do pekla i do ráje

Personalizace eshopu – cesta do pekla i do ráje

Přednáška Jiřího Štěpána (Etnetera Activate) a Jiřího Navrátila (DATART) z letošního E-Business FORUM. Personalizace může být vysoce efektivní cesta ke zvýšení obratu eshopu. A nebo také žrout peněz a času, který pouze odvádí pozornost od podstatných problémů eshopu. Podíváme se společně na několik příkladů, kde rozebereme detailněji výnosnost reálných personalizačních scénářů pro eshopy.

Číst více