Články, které napsal Lukáš Čech

MeasureCamp Prague 2017

MeasureCamp Prague 2017

Jestli jste v neděli ráno slyšeli ránu, tak to byl kámen, který mi spadl ze srdce potom, co třetí pražský MeasureCamp proběhl věřím celkem se ctí (mezi menší zaškobrtnutí lze počítat opožděná trička a chybějící kávu během Coffee Breaku – jestli víte o něčem dalším, dejte vědět – každý feedback nám pomůže organizaci dále zlepšovat). […]

Číst více

​Adobe Summit EMEA 2017 – Očekávání

​Adobe Summit EMEA 2017 – Očekávání

​Tak jako každý rok, i letos bylo květnové evropské vydání Adobe Summitu v závěsu za březnovou americkou verzí, která velikostí a významem odpovídá tamnímu trhu. Tím pádem vždy něco z obsahu prosákne na veřejnost a věděl jsem tedy, že jako digitální analytik se mohu těšit zejmnéna na Adobe Launch – kompletně přebudovaný Tag Management, který […]

Číst více

Hledáme digitálního analytika

Hledáme digitálního analytika

Tag Manager Analytics Javascript Konverzní kód UTM tagy Heatmapa Multichannel atribuce Chytáš se aspoň u půlky výrazů? Skvělý, možná jsi náš člověk, pokračuj dál: Náš vysněný kandidát: má nutkavou potřebu komunikovat prostřednictvím dat svá tvrzení opírá o nezpochybnitelná fakta dokáže vysvětlit, proč a jak měřit vybrané interakce dokáže si rychle spíchnout testovací webík a ověřit vlastní návrh […]

Číst více

Adobe Summit 2016

Adobe Summit 2016

Ve dnech 10. – 12. května 2016 jsem měl možnost již po šesté navštívit londýnský Summit Adobe pořádaný každoročně se zaměřením na témata z oblasti digitálního marketingu. Několik posledních let se točil Summit kolem faktu, že traffic z mobilních zařízení neustále roste a že brzy předežene desktop. A letos se to prostě a jednoduše stalo. […]

Číst více

Stopadesátý report z Marketing Festivalu

Stopadesátý report z Marketing Festivalu

Letos se Marketing Festivalu zúčastnili dva členové týmu Etnetera Activate – Lukáš (usměvavý digitální analytik) a Pavel (fousatý nadšenec do e-mailingu). Přečtěte si jejich názory na marketingovou událost roku z Brna. Úvod a organizace Miluju Jindru! Tak a je to venku. Jinak se to prostě popsat nedá (snaha zhodnotit #mktfest konformě by navíc stejně v […]

Číst více

Adobe Summit EMEA 2015

Adobe Summit EMEA 2015

Každoroční evropské vydání konference o produktech Adobe z oblasti digitálního marketingu je opět za mnou. Již po páté jsem se měl možnost – tentokrát pravděpodobně jako jediný zástupce partnerských agentur z České a Slovenské republiky – zúčastnit této skvěle zorganizované události. Naopak účast ze strany našich klientů byla letos nejvyšší (7), i tak ale Češi a Slováci […]

Číst více

Adobe Summit 2014 – ohlédnutí

Adobe Summit 2014 – ohlédnutí

Letošní konference sice neukázala žádné průlomové novinky v produktech, ale ukázala zejména to, že Adobe naslouchá svým zákazníkům a je schopno na takto velikou korporaci jednat nezvykle rychle a obratně. Ostatně nutnost chovat se v současnosti tímto způsobem byla také hlavním tématem konference pod heslem “Reinvention”. Inovace a změny v technologiích a v chování zákazníků totiž […]

Číst více

Adobe Digital Marketing Summit 2014

Po čtvrté se letos účastním londýnské konference pořádané každoročně společností Adobe – leaderem trhu s nástroji digitálního marketingu. I letos od této akce očekávám ohlášení řady novinek v nástrojích Adobe Marketing Cloud, ale také hodně inspirace ohledně toho, jak se dělá digitál za hranicemi ČR s rozpočty odpovídajícími evropskému či globálnímu trhu. Obvykle tohle působí nedosažitelně až vesmírně, ale pravda […]

Číst více