[ To nejcenější ]

Zpracování digitálních dat

Data, která může klient mít o chování zákazníků, jsou pokladem pro podnikání. Ale jen málo firem tento poklad opravdu poctivě buduje a využívá. Dokážeme aplikovat postupy umělé inteligence a strojového učení pro predikci budoucího chování, doporučování 1:1, analýzám sortimentu...

[ Systém a rozvíjení ]

Co je cílem naší práce?

  • Většina uživatelů je nějak identifikována a existuje pohled na všechny jednotlivé akce v multi-channel ekosystému.
  • Kvalitní reporty.
  • Schopnost rychle a efektivně provádět analýzy a segmentace uživatelů.
  • Rychlé a kvalitní spouštění automatizovaných kampaní.

Zpočátku řešíme vše dodavatelsky, ale snažíme se postupně příslušné kompetence předávat interním lidem.

Jak to většinou vypadá...

  • Data o chování na webu, v sociálních sítích či emailu jsou většinou ponechána v izolovaných systémech. Například jen Google analytics.
  • Různá data vlastní různé týmy. Marketing má data o kampaních a webu, business má CRM pro e-mailing a někde leží DWH s daty o transakcích.
  • Klienti nejsou segmentováni nebo existují různé segmentace v jednotlivých týmech a odděleních.
  • Nedaří se dělat cílené kampaně, personalizovat nabídku apod. Realizace kampaní je drahá a složitá, efekt je malý. Typicky se najdou jen malé segmenty nebo dojde dokonce k chybám.

Co uděláme pro zlepšení?

  • Dodáme cloudovou big data platformu, kam dokážeme uložit data pro analýzu. Bude to např. Keboola, BigQuery, SnowFlake.
  • Nastavíme identifikaci uživatele a zpropagujeme ji do systému tak, aby pokud uživatel klikne na e-mail, tak web analytika věděla, s kým máme tu čest.
  • Dokážeme na základě těchto konsolidovaných dat postavit multi-channel reporting.
  • Dokážeme z dat vytvořit různé modely a analýzy. Například:
    • Celkovou hodnotu zákazníka (LiveTimeValue)
    • Pravděpodobnost nákupu (RFM)
    • Sociodemo analytika (clustering, )
    • Produktově orientovaná analýza - jaký produkt zákazníka zajímá? Jaká je jeho bonita?
    • Analýzy atribučních cest marketingu
    • Doporučení

Napište nám.

Máme rádi dotazy, protože to znamená, že vás téma zaujalo a chcete se dozvědět víc. Takže neváhejte a zeptejte se na cokoliv chcete.

Nemáme žádné automatické odpovídací systémy, takže se to dostane ke skutečným lidem. :-)

{{errorEmail}}