Chtěl bych snížit objem celosvětového spamu. A tím nemyslím Viagru a podobné viry, ale i takové, kde firmy posílají stejný e-mail všem zákazníkům bez personalizace a segmentace. Takže jsou pro mě důležité hodnoty jako doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate větší než 60 % není nedosažitelný sen, ale denní realita. Od listopadu 2020 jsem převzal i celkové vedení firmy, které skvěle nastartoval Jirka Štěpán.
Můžete mě potkat v roli account nebo project managera, ale ze všeho nejradši hledám a udržuji symbiózu mezi klienty a Activate.
Baví mě řešit komplexní analytické problémy našich klientů. Kladu hodně otázek a pomáhám na ně odpovědět.
Chcete mít 100% Send Rate? ;) Není problém. Chcete ROI 38:1? Pojďme si o tom popovídat.
V e-mailingu se věnuji primárně technickým aspektům a baví mě posouvat limity e-mailingu a hledat řešení pro nové věci. Jsem také specialista na MailChimp, ale chutná mi i Mailkit a další e-mailové nástroje.
Probírám se daty a hledám v nich souvislosti, abych je mohla poskládat do vizualizace reportu.
Naplňuje mě tvořit a rozesílat e-maily. Pomůžu Vám, vlastně pomůžeme, protože nejsem sám, zhmotnit představu o správné komunikaci.
Hodně mě baví spolupráce s klienty, kteří mají rozsáhlé weby na nichž potřebují sbírat velké množství dat. Chci tvořit měření, které má řád, je přehledné, ale především užitečné. Jsem fanoušek produktů z kuchyně Adobe, ale když na to dojde, rozumím si i s jinými platformami. A také jsem firemním teoretikem lásky.
Hlídám finance firmy a starám se o to, aby peníze byly ve správný čas, na správném místě.
Jsem fanda datově inspirovaného e-mail marketingu.
V prostředí online marketingu se pohybuji od roku 2007 a mám za sebou 6 let na pozici e-commerce konzultantky. Pracovala jsem s různými marketingovými kanály, až jsem propadla e-mail marketingu. Je to oblast, ve které jsem se našla a baví mě to čím dál víc, protože je k němu potřeba mix technických i strategických schopností. Pracuji s různými nástroji, převážně s Mailkitem, SmartEmailingem a Ecomailem. Mohu říct, že moje práce, je můj koníček. Baví mě učit se nové věci a stále se posouvat. Je pro mě důležité dělat svou práci správně a pomáhat klientům zlepšovat nejen jejich e-mail marketing.
Baví mě řešit komplexní technické implementace napříč různými analytickými platformami a nástroji. Mám rád, když za mě pracují stroje.
Rád sbírám data, která jsou pro lidi využitelná - odpovídají na jejich otázky a sbírají se bez chyb a ve vhodném formátu. Baví mě, když lze měření implementovat elegantně a dlouhodobě udržitelně.
Rád vstřebávám nové informace a používám je k tomu, aby se zákazník dozvěděl věci, které ani netušil, že potřebuje.
Baví mě komplexní přístup k měření dat a hlavně i jejich výběr spolu s klientem tak, aby ho posouvali dál v jeho podnikání. Jsem ráda členem Activatu a jeho osobité firemní kultury.
Mým zdrojem nadšení je řešení komplexních a náročných technických implementací na webu. Fascinuje mě možnost zkoumání a interpretace dat o návštěvnících webových stránek. Sledování jejich chování a analýza klíčových metrik mě naplňuje energií. Díky svým zkušenostem s tvorbou webových stránek a online marketingem mám jedinečný pohled na data.
Sedím na dvou židlích - jsem markeťák i analytik. Máme skvělé lidi i know-how a já dělám všechno proto, aby se to o nás vědělo. A co se týče webové analytiky, baví mě hledat insighty v datech a pomáhat klientům dělat lepší rozhodnutí.