Registrujte se na webinář 3. září: Hyper-personalizace v reálném čase.

Hyper-personalizace v reálném čase

Automatizovaná omnichannel komunikace, která zrychluje růst.

Personalizované prvky na webu, e-mail ale i PPC, nebo dokonce WhatsApp zprávy. Na tomto webináři vám představíme, jak dosáhnout real-time omnichannel personalizované reklamy.

S Customer Data Platform získáte:

  • o 80 % rychlejší spuštění kampaní
  • 15–25% vyšší open/click rate díky segmentaci.
  • 10% úspora v marketingovém rozpočtu.
  • 20–30%  úspora času marketingového týmu.
Zaregistrujte se na webinář

Datum: 3. září, 13:00
Délka: 45 minut
Formát: Online (live)

chci se zaregistrovat


Dozvíte se, jak zajistit sběr dat a jejich automatizované využití v marketingu.

Díky CDxP dosáhnete:

  • vyšší konverze díky real-time doporučením
  • nižší churn při proaktivním oslovování zákazníků v riziku odchodu
  • < 100 ms od signálu po aktivní komunikaci v jakémkoli kanálu
  • Snížení nákladů za akvizici (CAC) a zvýšení lifetime value (CLV)

Pro koho je webinář určen?

Webinář ocení především:

  • Marketingoví manažeři – hledající cesty, jak řídit moderní, datově řízený marketing.
  • CRM owneři / loyalty leadři – kteří chtějí z first-party dat vytěžit maximum a posunout retenci i CLV.
  • Digital & e-commerce manažeři – zodpovědní za výkon kanálů a potřebující škálovat personalizaci v reálném čase.
  • Data a analytics manažeři – usilující o jednotný zákaznický pohled a rychlé předávání insightů do praxe.
chci se zaregistrovat

Na co se zaměříme:

Customer Data/Experience Platform (Etnetera)
Co je CDxP a jaké jsou základy fungování.

Praktické use casy (Etnetera)
Projdeme si konkrétní příklady použití CDxP - marketingové scénáře, které už máme vyzkoušené.

AI Asistent v CDxP (Meiro)
Jak vám AI asistent usnadní práci ve vytváření segmentů, obsahu i v analytice v CDxP Meiro.

Platformy dostupné pro automatizovanou komunikaci (Meiro)
Kam dokáže Meiro doručit vaše sdělení? Tohle není jen e‑mailing.

CHCI SE ZAREGISTROVAT
Dodejte zákazníkům informace, o které mají opravdu zájem.

Webinářem vás provedou...

Petr Kovalčík, Business Concultant, Etnetera
Vystudoval jsem strategickou komunikaci na UK a data-driven marketingu se věnuju přes 8 let. K tomu jsem přidal CX kompetence a objevil CDP. A najednou to všechno zapadlo dohromady. Potenciál CDP jsem začal rozvíjet v ČSOB, ale eXperience platformu z něj dělám až v Portu nebo Komerční bance.

Pavel Bulowski, Co-founder, Meiro CDP
Pavel je spoluzakladatel a CPO ve společnosti Meiro, která poskytuje platformu pro správu zákaznických dat, jež umožňuje značkám sjednocovat, analyzovat a aktivovat jejich zákaznická data. S odborností v oblasti datové strategie a produktové inovace Pavel vede týmy při navrhování personalizovaných a na soukromí zaměřených cest napříč kanály. Jeho práce spojuje obchodní potřeby a technické schopnosti, aby poskytla škálovatelná a zákaznicky orientovaná marketingová řešení.

chci se zaregistrovat

Registrace na webinář

Hyperpersonalizace v reálném čase
3. září ve 13:00, online

Vaše data jsou u nás v bezpečí.

ODESLAT
Děkujeme za registraci. Nyní zkontrolujte vaši e-mailovou schránku.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

FAQ

Je webinář vhodný i pro menší firmy?

Ano, CDxP není jen korporátní záležitost. Pokud sbíráte data o klientech a máte prostor na omnichannel komunikaci, pak je webinář vhodný i pro vás.

Získám záznam, když se nestihnu připojit živě?

Ano, záznam vám pošleme ještě v ten stejný den.

Potřebuji technické znalosti?

Ne, ale orientace v marketingu nebo práce s klientskými daty se hodí.

Bude prostor pro dotazy na vlastní use-case?

Na konci webináře bude několik minut prostor pro dotazy. Pro komplikovanější dotazy budou speakři k dispozci na osobní (online) konzultace.

o čem píšeme

Náš blog

Další články
#
E-mailing
#
Datová analytika
#
Vzdělávání
RFM analýza jako základ budování vztahu se zákazníky
#
Datová analytika
#
Umělá inteligence
Keboola zrychluje datovou práci: Co je Keboola MCP a proč by vás to mělo zajímat
#
Umělá inteligence
Lepší zákaznická zkušenost díky umělé inteligenci: Jak se AI mění v Česku
#
Customer Data Platform
Praktické využití Customer Data Platform
#
Digitalni analytika
Server Side Implementace Adobe: Hlavní výhody a využití
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Jak vyzrát na segmentaci a profilování
#
Umělá inteligence
AI jako základ péče o zákazníky
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Design e-mailů v roce 2025
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Seznam.cz nasadil nový antispam: Co to znamená pro e-mail marketéry?
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Praktické nástroje od Seznamu, které vám pomohou s doručitelností e-mailů
#
Customer Data Platform
Implementace CDP
#
E-mailing
#
Vzdělávání
Přehled objednávek v e‑mailech od Seznamu