Automatizovaná omnichannel komunikace, která zrychluje růst.
Personalizované prvky na webu, e-mail ale i PPC, nebo dokonce WhatsApp zprávy. Na tomto webináři vám představíme, jak dosáhnout real-time omnichannel personalizované reklamy.
S Customer Data Platform získáte:
Datum: 3. září, 13:00
Délka: 45 minut
Formát: Online (live)
Dozvíte se, jak zajistit sběr dat a jejich automatizované využití v marketingu.
Díky CDxP dosáhnete:
Webinář ocení především:
Customer Data/Experience Platform (Etnetera)
Co je CDxP a jaké jsou základy fungování.
Praktické use casy (Etnetera)
Projdeme si konkrétní příklady použití CDxP - marketingové scénáře, které už máme vyzkoušené.
AI Asistent v CDxP (Meiro)
Jak vám AI asistent usnadní práci ve vytváření segmentů, obsahu i v analytice v CDxP Meiro.
Platformy dostupné pro automatizovanou komunikaci (Meiro)
Kam dokáže Meiro doručit vaše sdělení? Tohle není jen e‑mailing.
Petr Kovalčík, Business Concultant, Etnetera
Vystudoval jsem strategickou komunikaci na UK a data-driven marketingu se věnuju přes 8 let. K tomu jsem přidal CX kompetence a objevil CDP. A najednou to všechno zapadlo dohromady. Potenciál CDP jsem začal rozvíjet v ČSOB, ale eXperience platformu z něj dělám až v Portu nebo Komerční bance.
Pavel Bulowski, Co-founder, Meiro CDP
Pavel je spoluzakladatel a CPO ve společnosti Meiro, která poskytuje platformu pro správu zákaznických dat, jež umožňuje značkám sjednocovat, analyzovat a aktivovat jejich zákaznická data. S odborností v oblasti datové strategie a produktové inovace Pavel vede týmy při navrhování personalizovaných a na soukromí zaměřených cest napříč kanály. Jeho práce spojuje obchodní potřeby a technické schopnosti, aby poskytla škálovatelná a zákaznicky orientovaná marketingová řešení.
Hyperpersonalizace v reálném čase
3. září ve 13:00, online
Ano, CDxP není jen korporátní záležitost. Pokud sbíráte data o klientech a máte prostor na omnichannel komunikaci, pak je webinář vhodný i pro vás.
Ano, záznam vám pošleme ještě v ten stejný den.
Ne, ale orientace v marketingu nebo práce s klientskými daty se hodí.
Na konci webináře bude několik minut prostor pro dotazy. Pro komplikovanější dotazy budou speakři k dispozci na osobní (online) konzultace.