Registrujte se na webinář 3. září: Hyper-personalizace v reálném čase.

Kvíz: Poznáte tři úrovně marketingové automatizace?

Vítejte v naší zmrzlinárně. Kolik kopečků to bude? Takhle nějak se ptáme, když přijde klient, že by si přál "marketingovou automatizaci".

Může to být docela jednoduché, může to být docela věda a nebo to může být jednoduchá věda - pokud zvolíte správný nástroj.

Víte jaké tři úrovně máme na mysli?

  1. Jednoduché scénáře pro jednu komunikační platformu s jedním datových zdrojem.
  2. Scénáře pro jednu komunikační platformu s více datovými zdroji.
  3. Scénáře, které zahrnují několik datových zdrojů a doručují sdělení hned na několika platformách (Customer Data Platform).

Tak co, poznáte jaký scénář kam patří?

Chci se s vámi spojit

ODESLAT
Děkujeme za Vaši zprávu. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Nastala chyba při vyplňování formuláře. Zkuste jej vyplnit znovu, nebo se nám ozvěte přímo uvedený email.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přečti si taky